Veelgestelde vragen

Wordt uw vraag niet beantwoord neem dan contact met ons op. Zie onze contactpagina.

U kunt uw schilderij of ander kunstobject aanmelden via het volgende aanmeldformulier. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om eerst contact met ons op de nemen. Al onze gegevens staan op het contactformulier.

Binnen ons netwerk kunnen we professioneel kunsttransport regelen. Neem voor meer informatie contact met ons op.

De accountstatus van een bezoeker is standaard ‘ongeverifieerd’. Pas nadat u uw correcte adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres heeft opgegeven, wordt het account (handmatig) beoordeeld op echtheid. Zodra dit heeft plaatsgevonden, krijgt het account de status ‘geverifieerd’.

De verkoper kan per veilingobject aangeven of restitutie mogelijk is. Het object teruggeven in ruil voor restitutie van het aankoopbedrag is alleen mogelijk als dit specifiek bij het veilingitem staat genoteerd. De commissie aan het veilinghuis kan in geen enkel geval worden teruggevraagd.

Bij aankoop van een kavel boven de € 10.000,- zijn wij wettelijk verplicht te vragen naar uw identiteitsbewijs.

U kunt het veilinghuis betalen met een contante betaling, PayPal of iDeal.